Pokud zrovna nejste podnikatel, který nechce nové zákazníky, protože by to mohlo znamenat nějakou práci navíc a jste spokojeni se současnou situací, mohl by se Vám hodit web. Nepotřebujete rovnou své služby či produkty prodávat – bohatě stačí své zákazníky informovat. Jednoduše se představit. Web prozradí mnoho. Dovolí lidem nahlédnout jací jste, jaké vyznáváte hodnoty. V případě krátkodobých či jednorázových aktivit pomůže rozhodnout jestli daná akce stojí za návštěvu. Spotřebitel se může díky webu rozhodnout k okamžitému nákupu. Nebo si Vás či službu zapamatuje a jednou se vrátí. Shrňme si to. Proč mít web?

Očekává se to.
Pro někoho možná povrchní důvod. Ale správný web dodá na důvěryhodnosti. Nemáte-li svůj online odkaz, mohou zákazníci upřednostnit někoho jiného. Nebo budou potřebovat rychle najít Vaši adresu. Nenajdou? Půjdou jinam.

Máte obsah pod kontrolou.
Možná nemůžete přímo ovlivnit, co o Vás kdo kde napíše. Ale to, jak a čím se chcete prezentovat na svých stránkách, je jen ve Vašich rukou. Díky webu můžete tvořit vlastní příběh, který chcete s okolím sdílet.

Bleskurychlost myšlenek.
Vlastní blog Vám pomůže dostat Vaše myšlenky, nápady, vize, akce k lidem rychleji než tištěná média nebo jiné brožurky. A navíc můžete vše na rozdíl od offline médií kdykoliv rychle upravit. Fakt kdykoliv. Fakt rychle.

Centrální výchozí bod. Centrální cíl.
Odkazy z webu na Facebook, Twitter či jiná média. Nebo naopak potřebujete komunikační linku opačným směrem. Tak či tak je web vhodným centrálním bodem, který pomůže s dalšími marketingovými aktivitami.

Konkurence to má taky.
Dá se předpokládat, že spotřebitelé brouzdají na netu. Vždy a všude. Hledají, dokud nenajdou, co hledali. Když Vás nenajdou, nenakoupí. Nepřispějí. Nepřijdou na akci.

Bez zavíračky.
Web nemá otevírací hodiny. Funguje pořád. Ve dne, v noci. Kdykoliv si Vás zákazník může najít.

Změny na pár kliků.
Vše je lehce upravitelné. Hnedka. Třeba změny v čase programu, kontakty, adresy. Všechny změny se hned promítnou. I na mobilech.

Budete na Gůglu.
I zákazníci, kteří nemusí hledat konkrétně vaši firmu se o Vás mohou dozvědět. Je jen na Vás, jak a čím je díky webu oslovíte. Možná nenakoupí hned, ale můžete je zaujmout natolik, že se na web vrátí.

Obsah bez hranic.
Můžete světu představit sebe. Své spokojené zákazníky a reference. Videa. Obrázky. S trochou kreativity lze vytvořit a umístit na web cokoliv.

Dá se kombinovat. Všechno se vším.
Vhodnou kombinací webových prezentací, prezentací na sociálních sítích, online akcí, offline přednášek, referencí, odkazů a reklam přitáhnete publikum. A z člena publika se třeba jednou stane zákazník.

Snadno. Rychle. Levně.
Nemusí to stát mnoho peněz. V dnešní době si můžete web snadno vytvořit sami. Ale třeba Vás baví jiné věci. Tak se můžete na spolupráci domluvit s někým, koho to naopak baví. S někým, kdo do Vašich stránek dá to nejlepší, aby se tou prací mohl i sám pochlubit.